سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا شورش داعش در روایات عصر ظهور پیش بینی شده است؟!

 

  

یکی از مقدمات و نشانه های ظهور، پرچم‌ها و قیام‌های قبل از ظهور حضرت است خصوصا پرچم سیاه (رایات سود) که البته با توجه به احادیث مشخص می‌شود که چندین دعوت و قیام با پرچم سیاه داریم که برخی ناحق هستند. برخی از پرچم ها که عمدتا معرفی شده از مشرق قیام میکنند در روایات شیعه به اهل حق تطبیق شده است. اما یک پرچم سیاهی است با ویژگی های ذیل که ناحق و باطل است.

روایت از امام علی علیه السلام:

در کتاب احقاق الحق ج 29 ص 410. (مولف کتاب بیش از 400 سال قبل، این کتاب را تالیف کرده است و در سال 1019 قمری از دنیا رفته است و کتاب را آیه الله مرعشی احیا کردند.) إذا رأیتم الرایات السود فالزموا الأرض، فلا تحرکوا أیدیکم و لا أرجلکم، ثم یظهر قوم ضعفاء لا یؤبه لهم، قلوبهم کزبر الحدید، هم أصحاب الدولة، لا یفون بعهد و لا میثاق، یدعون إلى الحق، و لیسوا من أهله، أسماؤهم الکنى، و نسبتهم القرى، و شعورهم مرخاة کشعور النساء حتى یختلفوا فیما بینهم، ثم یؤتی اللّه الحق من یشاء.

زمانی که پرچم‌های سیاه را دیدید، به زمین بچسبید و حرکتی نکنید. سپس قومی ضعیف ظاهر می‌شوند که مورد اعتناء نیستند. دل‌هایشان مانند آهن است. آنها اصحاب دولت هستند. به عهد و میثاق پایبند نیستند. به حق دعوت می‌کنند اما اهلش نیستند. اسامی آنها کنیه است. نسبت آنها شهرهاست. موهایشان مانند زنان است. [به غلط‌هایشان ادامه می‌دهند] تا اینکه بین آنها اختلاف پیش می‌آید سپس خدا حق را به هر کس بخواهد می‌دهد.

إذا رأیتم الرایات السود: یعنی پرچم های سیاه فالزموا الأرض، فلا تحرکوا أیدیکم ولا أرجلکم: منظور این است که به این جماعت نپیوندید. و با آنها همراه نشوید. (این هم یکی از فواید دانستن نشانه های ظهور.) ثم یظهر قوم ضعفاء، لا یؤبه لهم، قلوبهم کزبر الحدید: شاید کنایه از خشونت و سنگدلی آنان باشد که داعشی ها در این زمینه شانه به شانه چنگیزخان مغول می‌زنند.

هم أصحاب الدولة: می بینید که میگویند که به خودشان لقب داده اند: دولت اسلامی عراق و شام. لا یفون بعهد ولا میثاق: به هیچ عهد و میثاقی پایبند نیستند. می بینید که حقوق اسرای جنگی را. به راحتی هرچه تمام تر می کشند. یدعون إلى الحق: عبارت روی پرچم سیاه را ببینید، نوشته است: لا اله الا الله محمد رسول الله. و لیسوا من أهله: اما اهل حق نیستند.

این هم یکی از فوائد دانستن علائم ظهور. که مبادا جذب آنها شوید. أسماؤهم الکنى و نسبتهم القرى: (اگر دقت کنید تصاویری که از صحنه جنگ داعش منتشر میشود دقت کنید. غالبا مینویسند ابو عمر، ابو دجاله، ابو فلان و ....)، اسم هایشان، به صورت کنیه هست. نسب و فامیلی آنها هم اسامی شهرها و کشورهاست... الشیشانی(چچنی)، الجولانی، البغدادی، الحرانی و ... و شعورهم مرخاة کشعور النساء:  یعنی موهایشان همچون زنان است.

حتى یختلفوا فیما بینهم: بین شان اختلاف می افتد. ثم یؤتی الله الحق من یشاء: سپس حق به حق دار می رسد ان شاء الله. دقت بفرمائید رایات السود، چند پرچم هستند. رایات السود باطل را در بالا ذکر کردیم اما رایات السود که طرفدار حق هستند از خراسان به سمت کوفه، برای خارج کردن پیروان بنی امیه و سفیانی، حرکت می کنند.: تنزل الرّایات السّود الّتی تخرج من خراسان الکوفة، فإذا ظهر المهدیّ بمکّة بعث إلیه بالبیعة. پس رایات السودی که از خراسان قیام می کنند، در روایات، بسیار ستایش شده اند . اما این رایات السودی که در ابتدای متن ذکر کردیم، طبق صریح روایت، باطل هستند.

u313.ir