سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقدمه

بسم الله الرّحمن الرّحیم

مقـدّمه

       در آستانه ظهور آسمان و زمین علائم خود را آشکار می کنند مسخ ها و قذف ها و خسف های گوناگون زمینی اند و ندا های گوناگون, آسمانی و البته ندای شیطان از زمین .

       به دست آوردن اولین سر نخ در سلسله حوادث بسیار مهم است . در کتاب های سیمای حضرت مهدی (عج) در قرآن و روزگار رهایی و مهدی منتظر (عج) و کتاب غیبت نعمانی والبیعة للـّّه وعصرظهور وغیره می توان سر نخ هایی پیدا کرد و بعد از لیست کردن سلسله ها ، حوادث مشترک را پیدا کرد.

در کتاب سیمای حضرت مهدی (عج) در قرآن ، سلسله حوادث بدین صورت آمده است:

 1- اختلاف فرزندان فلان. 2- منادیی که از سوی آسمان ندا کند . 3- صدای فتح از جانب دمشق. 4- خسف جابیه . 5- فرو ریختن بخشی از سمت راست مسجد دمشق . 6- شورش گروهی از ترک ها.  7-  آشفته شدن اوضاع روم .  8- فرود آمدن برادران ترک در جزیره( در شمال سوریه).   9- منزل گرفتن روم در رمله (درفلسطین) .

      ای جابر پس آن همان سال است که اختلاف بسیاری در هر زمین از ناحیه مغرب ‌[یاغرب ] پدید خواهد آمد و نخستین سرزمینی که خراب می شود شام است. در آن هنگام بر سه پرچم اختلاف خواهند نمود.  پرچمی سرخ و سفید و پرچمی سیاه و سفید و پرچم سفیانی.

        سلسله حوادث را می توان به سه بخش تقسیم کرد .  قسمتی از احادیث و روایات سلسله های حوادث را تا خروج سفیانی بیان می کنند و قسمت دیگر سـلسـله حوادث را تا ندای آسمانی و قسمت سوم سلسله های حوادث را   بطورکـلـّّی تازمان ظهور بیان می کنند.

سلسله های حوادث( قسمت اوّل)

در صنعای یمن کاسر عینه (شکننده چشمش)

سفیانی

قیام مصری

هجوم اهل غرب به مصر

سفیانی

عوف سلمی در سوریه یا عراق

شعیب بن صالح

سفیانی

شیصبانی در عراق

سفیانی

اختلاف بنی فلان

سفیانی

اختلاف و در گیری شدید بین حاکمان عرب و عجم

سفیانی

خروج مغربی

خسفی در سمت غربی مسجد دمشق

زلزله دمشق

خسف جابیه

سفیانی

ورود سپاه بربر با پرچم زرد به مصر

ورود اهل مغرب به مصر

سفیانی

در گیری دو لشکر

هلاکت صد هزار نفری شامیان بر اثر زلزله

ورود پرچم های زرد

به شام

خسف خرشنا در سوریه

سفیانی

پیشامدی در قرقیسیا(منطقه ای در عراق) برای بنی عباس و مروانیان

سفیانی