سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شمیم گل نرگس

نرم افزار شمیم گل نرگس

 

 با امکان دسترسی به دو هزار پرسش و پاسخ مهدوی و 2500 کتاب مهدویت از سوی موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر تولید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) همزمان با اعیاد شعبانیه نرم افزار شمیم گل نرگس را تولید و عرضه کرد. این نرم افزار تحت وب در نشانی اینترنتی shamim.valiasr-aj.net قابل دسترس است.

از ویژگی ها و قابلیت ها ی نرم افزار شمیم گل نرگس می توان به فهرست کاملی از آیات مرتبط با حضرت مهدی(عج) (255 آیه) با تفسیر و احادیث مربوط، دو هزار پرسش و پاسخ در 15 گروه شامل گروه زندگی نامه، غیبت، طول عمر، متن کامل 400 جلد پیرامون شخصیت حضرت مهدی (عج) و 500 مقاله پیرامون مهدویت، 100 عنوان داستان راجع به تشرفات و ملاقات های با آن حضرت، ارایه بیش از 30 داستان انیمیشن و صوتی و مجموعه کاملی از توقیعات آن حضرت به افراد مختلف اشاره کرد. 

مجموعه کاملی از احادیث مرتبط با آن حضرت (مشتمل بر بیش از 1100 حدیث با ترجمه و ذکر ماخذ به صورت متن، تصویر و صوت)، معرفی بیش از دو هزار و 500 عنوان کتاب پیرامون آن حضرت و امکان دستیابی به فهرست بیش از هزار و 500 عنوان شعر شامل 100 قطعه ادبی، 120 شعر تصویری، 120 عنوان دوبیتی و 60 غزل و قصیده راجع به آن حضرت از دیگر امکانات این نرم افزار مهدوی است.

حکایات و احادیث گلچینی راجع به زندگی بعد از ظهور حضرت مهدی(عج) (رجعت انبیاء و حکومت امامان)، لیست کاملی از سایت ها و وبلاگ های مرتبط با امام زمان(ع)، گالری متنوعی از تصاویر شامل تصاویر مسجد جمکران، سهله، سرداب مقدس و سامرا و معرفی زندگی نامه کاملی از امام زمان(ع) از ولادت تا ظهور از دیگر ویژگی هایی که در نرم افزار شمیم گل نرگس به چشم می خورد. 

معرفی اماکن و مساجد مرتبط با حضرت مهدی(عج) و ذکر تاریخچه، آداب و تصاویری از مسجد جمکران، مسجد سهله، سرداب سامرا و مسجد کوفه، حدود 50 ساعت فایل صوتی (شامل 40 قطعه مولودی، 10 قطعه نواونما، تمامی ادعیه و زیارات، 30 قطعه سرود و تواشیح، 45 قطعه مناجات و ده ها مورد سخنرانی ) از امکاناتی است که در اختیار علاقه مندان به مباحث مهدوی قرار گرفته است. 

گفتنی است نرم افزار تحت وب شمیم گل نرگس چهارمین نرم افزار تحت وب ارایه شده از سوی موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر (عج) است.

*****************

البته نصب سی دی وباز نمودن کتابخانه ی آن در ویندوز  ویستا امکان پذیر است ولی فایلهای دیگر آن را از طریق start-Explore باز نمایید